Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Wallström - 19 november 2009 12:56

Fick in pengar idag för lite gamla möbler och ett stort klädpaket med Sebastians gamla kläder jag har sålt! Riktigt nöjd blev jag så jag var ju tvungen att förnya lite i min och Sebbes garderob då..ler.. Nä men Sebbe behöver lite tjockare tröjor då dem flesta utav dessa blivit för små. Och jag ville ha nån ny överdel att ha på mig på kalaset vi skall på så blev en skjorta/blus, passar ju till det mesta, både byxor och kjol!


  

Av Wallström - 19 november 2009 09:54

Röjer i källaren för fullt, har tvättat upp det mesta där nu och nu skall jag gå igenom dem sista kartongerna sedan flytten då Kalle vill börja spackla och måla där nere så for det nya vardagsrummet är klart. Vi skall bygga en groventre där nere så vi skall ha en ingång där nere med garderober och och förvaring i tvättstugan, detta vill vi ju ha klart innan vi börjar med övervåningen då mycket som just nu är på övervåninge kommer att försvinna i alla förvaringsutrymmen där nere...


Ialla fall så skall det bli så tomt som det bara går där nere och i stort sett allt som är där nere är mina grejer från flytten så det är väl på tiden att jag går igenom det sista då:-) Mitt motto nu för tiden är att dumpa så mycket som möjligt, att bara samla på sig massa önödig skit som aldrig används känns ju inte så meningsfullt!

En del saker vet jag dock inte vad man skall göra av, så får klura lite på det..

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards