Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Wallström - 26 november 2009 08:21

Shit vad det blåser ute, har nu tagit en morgon promenad med Ludde samt lämnat cillis på skolan, men man höll ju på att blåsa bort ju..
Vädret är skumt som tusan, man ser folk som hängt upp julstjärnor och ljusstakar i fönstren när man går och tänker just ja det är ju bara ca 4 veckor kvar till jul, men om man ser till vädret sett kan man absolut inte tro det!


Idag skall jag börja röja med kofoten, Kalle har visat vad som skall rivas ned så vi får väl se om jag klarar av det, vi ligger ju efter som tusan känner vi, hade ju planerat att haft någorlunda klart nu innan 1:a advent, men har ju hänt grejer denna veckan som vi inte hade räknat med som har tagit Kalles tid någon annanstans, så jag har fått klarat av allt själv denna veckan (klagar absolut inte, tycker det är kul) Men allt kan jag tyvärr bara inte göra, även om jag verkligen VILL KLARA ALLT, och mer än gärna provar. Men så idag så skall jag som sagt riva dörrfoder (förhoppningsvis om jag klarar det)


Helgen är nu fullbokad då, imorgon fredag Mora Träsk, sedan Lördag handbollscup som vi skall kika på Kalles systerson (lovat sedan länge) sedan är det släktträff hos Kalles hmm vad säger man plastfarmor, låtsasfarmor, eller ja inte vet jag han ser henne iaf som sin riktiga farmor. Är ju alltid en årlig träff där varje år vid 1:advent även om hans farfar gått bort. Och det är ju fint att dem kan hålla traditionerna vid liv! så dit skall vi, bara hem och byta om efter handbollen och sedan dit.
Vet inte när vi är hemma igen men det lär ju inte vara nån ork kvar till att greja med nåt efter det!


Så SÖNDAG ÄR DET SOM GÄLLER!
Vi satt igår kväll och skrev en hel lista med saker vi verkligen måste vara klara med när söndagen är slut, så därför skall jag försöka bocka av så mycket som möjligt idag hade jag tänkt;)


Nä nu skall jag och Sebbe njuta av en frukost innan hans kompis knackar på dörren!

Av Wallström - 26 november 2009 03:16

 Tjohoo, ovanligt att jag är vaken på natten va? Näe inte direkt, somnade vid 22:30 och vaknade vid 1, kan inte sova. Mår så illa, känns som jag skall kräkas, har ont i magen. Befarar det värsta, hoppas på det bästa=)


Nä jag har vart "öm" i magen ett par dagar, tarmarna som spökar, skall nu försöka leva på flytande föda i 1 vecka och se vad magen och doktorn säger efter det, hoppas den reparerar sig lite..ler..


Vet inte riktigt vad jag skall hitta på "inatt", att försöka sova är meningslöst jag är just nu hur pigg som helst, svårt att fördriva tiden vid denna tidpunkten då alla andra i huset sussar som bäst liksom;) Och inget kul alls på tv:n, inte en enda själ på msn, inget kul på facebook, vad hittar man på då:S ?

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards