Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Wallström - 13 november 2009 07:44

   


Ja äntligen fick jag tummen ur och bokade i tid för en gångs skull! Barnen studsade av glädje och tycker det skall bli jättekul:-)
Ja jag med måste jag säga, har aldrig varit på detta tidigare, men nu så, Göteborg den 8 Januari bär det avSkrattande

Av Wallström - 13 november 2009 04:57

Filmen är slut och jag är fortfarande vaken, har börjat få en sju helsikes huvudvärk känner jag. Om ca 1 timma ringer klockan , då skall jag vara pigg och glad och en bra mamma. Jag kommer vara ett lik, fredag kväll och jag kommer typ att somna klockan 6 ikväll om jag inte får sovit mer nu..


Tips emottages tacksamt, vad som helst bara jag kan sova....buhu....

Av Wallström - 13 november 2009 02:48

Somnade vid 23-tiden igår och ca 2½ timma senare var jag vaken igen! Nu sitter jag här i soffan och kan verkligen inte sova igen, vad är det för fel på mig?!?
Varenda jäkla natt är likadant, underligt att jag är trött på dagarna liksom..


Skall lägga mig ner i soffan och sätta och försöka somna om igen, ett trick kan vara att sätta på en film (då brukar jag ju somna i vanliga fall..ler..) Denna får det bli:


  


The Proposol - Sandra Bullock


"Den krävande kvinnliga chefen gifter sig med sin unge manlige assistent för att slippa skickas tillbaka till Canada. Det hela är bara ett skenäktenskap men efter ett tag dyker äkta känslor upp..."

Av Wallström - 13 november 2009 02:31

Glömde ju säga att häromdagen fick jag en sådan här på posten:


  

 


Skall samla dem på hög nu och ta med familjen när det kommer en bra film! Enkelt är det också, bara några klick på www.gratisbio.se, typ det enda jag gjorde var att regga mig , klickade några ggr på olika länkar, gjorde en beställning på cdon.com (som jag ändå skulle gör)a och nu är jag ett par biobiljetter rikareSkrattande, bara att invänta en bra film nu med!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards