Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Wallström - 30 november 2009 05:08

När vi var klara igår och kom hem från Mariestad så bänkade vi oss alla uppe i tv-rummet och ville ha en familjekväll så barnen gick välja en film och det blev:


  


Monsters VS Aliens

"När unga Susan Murphy,på sin bröllopsdag, oväntat mosas av en meteor full av geggamoja från yttre rymden, växer hon märkligt nog till en längd av 15 meter och 21 centimeter. Militären rycker in, och hon tas tillfånga och förs till en hemlig statlig anläggning. Där döps hon om till Megarella och spärras in tillsammans med en massa andra märkliga monster."


Cecilia hade sett den förut när hon gick på filmklubben, men inte vi andra, så det var riktigt kul faktiskt och avslappnande, samtidigt som vi "mös" av hembakta muffins, bullar och köpta pepparkakor och till det serverader JULMUST. Ja det var ju trots allt 1:a advent..ler..

Av Wallström - 30 november 2009 05:00

Ja 40;40 vaknade jag imorse, tänker på allt som skall göras så kan bara inte sova!

Men är otroligt glad att hallen är färdig nu, syns inte ens att där funnits en öppningen in till vardagsrummet längre, jag tapetserarde klart igår och kalle satte upp listerna.

Nu är det bara möblerna som skall på plats och dem är inte riktigt klara ännu, då vi måsta ha vit olje färg till sista lagret och den tog slut... Känner bara att jag vill vara klar NU, samtidigt som jag är ganska nöjd med att vi har kommit så långt som vi har gjort ändå!


När allt sedan är färdigt skall jag försöka lägga in före och efter bilder=)

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards