Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Wallström - 21 november 2009 06:50

Åh idag sov jag ända tills 6:30, men somnade ju dock inte förrens vid 2-tiden inatt då, känns som antalet sovande timmar bara blir mindre och mindre!


Nu skall det komma en man och plocka ut pannan och en stor tank ur källaren, han skulle ju kommit förra lördagen , men blev ju hastigt sjuk så det blev ju ALDRIG nåt, men idag så hoppas jag. Sedan skall vi in och kolla efter tapeter och färg, och sedan innertak och golv till källaren, förmodligen kommer vi bara hem med h'lften, men det är iaf vad som står på listan:-)


Och så skall jag hämta ut biljetterna till Disney on Ice, woho!


Idag blir det fullt upp, både jag och Kalle sa igår att vi får verkligen lägga i en högre växel nu så att vi blir klara med undervåningen innan jul, så idag skall han placera ut en stor container och så skall rivningen starta från andra hållet!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards