Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Wallström - 12 november 2009 19:37

Ja ungefär så har det varit här nu!

Vid 17-tiden kom Cecilia hem och strax efter kom Kalles systerbarn,alla har vi hållt igång med att spela wii hela kvällen!
Fikade på glass & julmust, ja jag syndade med en kula hasselnötsglass och ½ glas julmust, men gott var det!

Har nu skickat hem Sebastians kompis och kalle kör hem F & A just i detta nu, skall starx lägga barnen, sedan skall jag och kalle bänka oss framför en film har vi bestämt, vet inte varför men jag är verkligen HELT SLUT!


Kan vara för alla prover & tester jag tagit idag, känns som jag tappats på flera liter blod, är nog inte så illa men..skrattar..

Har iaf överlag varit en riktigt bra dag, båda barnen är nöjda och glada och då r jag också glad, ha en bra kväll på er alla!

Av Wallström - 12 november 2009 16:08

Fick köpt 2 spel till Ps2 idag, var 2 för 100kr så passade på, 1 till Cecilia och ett till Sebastian, dem spelar inte så mycket på det längre för att dem inte har nåt kul spel utan används mest för singstar men nu kanske det kan bli lite ändring på det!


  

Bra till julklapp iaf!

Fick reda på att vi är bjudna på ytterliggare ett julbord den 19:e december hela familjen inkl barnen på nån restaurang som jag inte kommer ihåg för tillfället men det var iaf också utav Kalles familj, men då blir det HELA FAMILJEN och inte nåt jobb relaterat, kul, dock lessnar man väl på all julmat innan jul för jag antar att det blir ett PAR stycken innan själva julaftonGlad!

Av Wallström - 12 november 2009 14:31

Har varit en lång dag idag, är trött känner jag! Har fått uträttat en massa ärenden och måsten, och nu skall jag bara ta det lungt i ½ timma.. Sebastian har en kompis här och Cecilia har åkt hem till en kompis så det är ganska lungt, har lagt mig på soffan och vilar, är lättad då jag har fått några positiva besked idag och jag hoppas verkligen att dem håller i sigGlad


Pratade med mamma och nu var det fixat att hon skall vara barn/hundvakt helgen i december när vi är borta, tack å lov att det fixade sig för jag känner att vi verkligen behöver den helgen tillsammans!
Kollade idag vi fick ett erbjudande från ica kortet att gå och se på Disney on ice med barnen i gbg den8/9/10 Januari, hade vart riktigt kul, skall kolla med Kalle när han kommer hem och se vad han säger!


  


Nån som skall dit???

Av Wallström - 12 november 2009 06:25


Har försökt köra 20 min lätt aerobic nu men lättare sagt än gjort, halsen gör sååå ont och näsan är som en öppen kran, undrar när helv*tet skall vara över helt..
Tycker det är riktigt jobbigt nu måste jag säga, vill kunna vara mig själv igen, känner mig mest trött hängig och tråkig just nu..hmm lite sol hade og gjort susen..vill ha sommar igen, så skönt det var dem där fina dagarna man kunde ligga i baden baden stolen medans barnen plaskade alldeles brevid i poolen, alla mådde bra då!


Kalles brors dotter har legat sjuk nu i en vecka med hög feber och dem ringde och ville komma in, men icke, sjukhuset ville inte ha in dem p.g.a smittan, förståligt så sett men då sa M, men hon äter ju inte och dricker inte o.s.v så ni måste ju kolla henne. Nä det tyckte dem inte behövdes förrens hon iså fall blev sämre. Vi kan inte göra tester på alla sa hon för det blir för dyrt, vilket jävla resonemang i dessa tider.. Han frågade om dem på nåt sätt kunde få reda på om det var den s.k svininfluensan eller vanlig för iså fall om hon skulle ta sprutan? Men nä det spelade ingen roll sa hon, sprutan skulle hon ta i vilket fall som helst vilken det än var.


Ja Cecilia har fått tid på tisdag för sprutan, har ju vartit så jäkla kluven över detta nu om hur man skall göra, men ja en tid på tisdag är iaf bokad sen får vi se hur vi gör!


Av Wallström - 12 november 2009 04:49

Och så vart det ännu en vaken natt, ont i halsen som tusan igen, plus att jag drömt den ena mardrömmen efter den andra så nä det fick va nog! Jag gick ner och kollade klockan , den var 03:45 så har suttit och gjort lite datarbete som jag egentligen skulle gjort idag, men nu är jag i stort sett redan klar!


Igår sprang dagen iväg precis som alla andra dagar, dem går otroligt fort, Kalle var hemma vid 17-tiden och vi åt middag sedan skulle vi upp tillhans mamma då det var nån vajsing med parabolen som Kalle skulle kika på! Där bjöds det på glass, bullar, muffins och pepparkakor och jag stod imot allt med ett glas vatten - tråkig som f*n jag vet, men hon vet och sa att jag är duktig så då känns det ju bättre:-)


Efter det så var det hem och göra ett sista ryck med Cecilias läsläxa, så en timma satt vi med det innan det var dags för sängen för dem..
Skall slå på ett avsnitt av Bevvan här nu hade jag tänkt eller 90210 heter det kanske nu för tiden!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards