Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Wallström - 9 november 2009 23:45

   



Frukost:

1 kopp the, 1 skål gröt med hallonsylt, kaviar & ägg mackor


Mellis:

1 skål flingor


Lunch:

Hemmagjord hamburgare med sallad, gurka  tomat & ost
 

Middag:

Skinkstek, potatis, gräddsås & Broccoli


Kvällsmåk/Mellis:

1 kopp the


DAGENS TRÄNING:

20 min Aerobic

40 min promenad 2*20min

Av Wallström - 9 november 2009 07:32

Vi han med mycket igår, vaknade ju tidigt så efter frukost började vi riva tapeter, sedan började Kalle att riva väggen mellan Cecilias gamla rum och vardagsrummet, så nu börjar det hända grejer, vi har ritat ut öppningen som skall bli och det blir ca 80 cm på varje sida kvar, så efter en hel del grejande, bestämde vi oss för en lunch/fika lite lyxigare sådan då det var fars dag, Kalle fick massa teckningar från Cecilia och lotter från oss:-) Och så blev det då ÄNTLIGEN fruktfatet med chokladdopp!


  


Sedan drog vi igång och grejade lite till innan vi åkte upp till Kalles föräldrar som bjöd på tårta, jag var dock duktig, skippade fikan HELT uppe hos dem! Bara ett vanligt glas vatten! *stolt*

Hem och spelade wii, sedan bänkade vi oss i sängen framför tv:n , såååååå SKÖNT! Dock somnade jag ganska så fort!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards