Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Wallström - 25 november 2009 16:18

Dagarna bara springer iväg, har fått grejat i stort sett hela dagen, jag har börjat att ge mig på ett sovrum till uppe nu, tömmer det för fullt och sedan skall det målas, Kalle skall få upp en vägg där med , men det här får ta den tid det tar. Blev glad då Kalle kom hem redan vid 15 tiden idag, va trevligt att ha hem han tidigare för omväxlings skull:-)


Cecilia är hos en kompis och skall hämtas vid 17:30 och vid 18- tiden skall Kalle och Sebastian på kalas, medans jag och Cecilia stannar hemma. Skall ta denna kvällen och BARA vara med Cecilia, läxor, spela, rensa hennes garderob har vi kommit överrens om!


Idag ringde Kalle hem och frågade om vi skulle gå på Mora träsk på fredag kväll, en kompis till han hade ringt och frågat om vi ville följa med, och självklart ville vi ju det:-) Barnen tycker ju sådant är så kul, själv har jag ett minne av jag ALDRIG varit ett fan av Mora träsk utan tyckte bara dem var jobbiga, men vad gör man inte för dem man älskar, och kanske, BARA KANSKE har man ändrat åsikt om dem..skrattar..nä det skall faktiskt bli kul!


  

Av Wallström - 25 november 2009 06:15

Vaknade kl 5:55 idag så det var helt okej! Men har bara SÅÅÅ ont i ryggen idag, bar upp soffan själv till övervåningen igår och det känns i ryggen idag, men jag är nöjd nu är det ialla fall gjort.

Tv-rummet uppe börjar bli helt klart så när som på en lampa och mattan skall på. Mattan fixar jag idag men lampan får kalle fixa för det finns ingen kontakt uppe i taket utan bara "sockerbit" och det ger inte jag mig på.


Igår så kikckade jag faktiskt mig själv där bak så jag kom igång riktigt ordentligt, fick gjort massa. så kalle var glatt överraskad när han kom hem kan man säga, han var bara hemma och vände efter jobbet, han hade en del ärenden och möten så han var inte hemma förrens sent igår kväll!


Igår skulle min mamma beställa gardiner så hon frågade om det var nåt jag ville ha där så kunde vi få det som julklapp, hittade inte så mycket men valde tillslut 4 stycken likadana fönsterlampor i svart in till matsalsrummet/vardagsrummet är dem snygga kommer jag beställa 2 till senare:


  

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards