Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Wallström - 11 november 2009 23:45

   



Frukost:

1 kopp the, 1 skål gröt med hallonsylt, kaviar mackor


Mellis:
1 Apelsin


Lunch:
Korvwok med pasta


Middag:

Kyckling, ris, isbergssallad och gurka


Kvällsmat:
1 kopp the


TRÄNING:

40 min promenad      2*20
40 min Lätt Aerobic  2*20  ca 320 kcal

Av Wallström - 11 november 2009 07:19

Spännande, spännande! Idag den 11:e November är en en väninna till mig (sedan 23 år tillbaka) beräknad att föda en liten bebis! Har haft tät kontakt med henne dem sista veckorna nu, och hon lovade att ringa så fort det hänt någotSkrattande

Hennes första bebis är det ju så lite nervöst, men klart det kommer att gå jättebra!
Åh det är riktigt kul, hehe väntar ivrigt ju!

Får vi se om dagen stämmer eller om hon får gå över tiden...

Av Wallström - 11 november 2009 05:53

Vaknade vid 5 tiden imorse av att Ludde Kräktes och ja det kan jag förstå, för han åt både sin egen mat igår och när jag sprang ut när Sebbe ramlade ner för trappan så åt han upp det jag precis hade hällt upp till katterna med och det var ganska mycket! Katterna stod och såg ganska så förvånade ut..


Sebastian hade en otursdag igår, först ramlade han ut för dem sista stegen på trappan (har hänt mig med ett antal ggr) och blödde från munnen, sedan så vet jag inte riktigt vad han gjorde men hade nog trampat på en leksak när han och Cecilia lekte så han hade skärt upp i mellan 2 tår, blödde som tusan på han! Men han är duktig, grät inte alls och vi plåstrade om med Batman plåster, bra ont gjorde det nog för han var still resten av kvällen sedan och när han väl gick haltade han, stackarn! Får kika på hur det ser ut idag!


Nä nu skall jag va social i 10 min innan Kalle åker!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards