Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Wallström - 10 november 2009 23:45

   




Frukost:

1 kopp the, 1 skål gröt med hallonsylt, kaviar mackor


Mellis:

1 piggelin, skönt för halsen


Lunch:
Omelett med skinka och tomat


Middag:
Korwok med pasta


Kvällsmat:

1 kopp The


TRÄNING:

40 min promenad 2*20
35 min Aerobic ca 250 kcal

Av Wallström - 10 november 2009 13:16

 Idag kom alla nya WII Spel, sammanlagt 8 st + Mario Kart som direkt packades in till en Julklapp! Sebastian kommer att ÄLSKA det!


  


kalle var överlycklig när han ringde och frågade om dem kommit och jag svarade ja..ler.. Att några spel kan sprida sådan glädje..skrattar..


Jag och Sebastian har provat på WII FIT PLUS, riktigt kul och bra, skall kika mer på det ikväll när man inte har barnen runt sig så kan man lägga in träningsschema osv..
Nu är det dags att fixa iordning lite mat så det är färdigt lagom till cecilia kommer hem!

Av Wallström - 10 november 2009 12:30

Ja nu när vi får ett nytt matsalsrum så fick det ju bli lite nytt porslin, beställde 12 fat av varje! 12 svarta och 12 i frostat glas, kommer passa resten av rummer fint;)

     


290kr med porto och allt, bara hoppas att det skicka välpacketerat så inget är sönder när det kommer!

Av Wallström - 10 november 2009 02:00

Har kokat en kopp Persika/Mango te och tryckt i mig, lite bättre känns det faktiskt i halsen!


  


Nu är det mest sömen som är problemet då, känner mig inte alls trött just nu faktiskt, men vänta nån timma, lagom tills alla andra går upp då är jag jättetrött!
Just nu sitter jag och ser på film, den är verkligen ingen höjdare men hade inte så många att välja på som jag inte redan hade sett så det fick bli:


  


 PICTURE THIS - ASHLEY TISDALE

"Mandy Gilbert fyller 18 och får kontaktlinser av hennes pappa. Så blir Mandy kär i skolans snyggaste kille Drew Patterson. Men den populäraste tjejen på skolan, Lisa Cross, sätter käppar i hjulet för dem. Hon vill nämligen ha sitt ex för sig själv. Så som om det inte kunde bli värre, ger Mandys pappa henne utegångsförbud i 3-4 veckor. Så säger hon till sin pappa att hon ska plugga hos sin kompis Alexa. Men egentligen smiter Mandy till en fest. Och inte nog med det, hennes pappa ringer varje halvtimme..."

Av Wallström - 10 november 2009 01:28

Nej , nej, och åter nej! Vaknade för ca 20 min sedan utav att jag hade fruktansvärt ont i halsen igen, åh jag vill inte!!! Nu får det fasiken vara slut på det...hoppas att det bara är något tillfälligt över natten, men vill ju kunna få sova nåt inatt med, annars lär jag vara som ett lik imorgon!


Såg ni ullared igår? Vi slog på i sovrummet och började kika på det men efter första reklampausen så bytte vi, tyckte det va riktigt tråkigt, ett avsnitt var okej men inte mer, slog över lite när det var reklam på andra programmet och då satt lagerarbetaren och sa nåt så jag blev riktigt illa till mods verkligen, tyckte synd om han och det är sådant tv väljer ut och tjänar pengar på....


Idag skall alla vardagsrumsmöbler flyttas upp på övervåningen (hur dem nu skall få plats) så att vi har fritt spelrum nere, mycker lättare att få gjort klart för oss då! Hoppas bara det blir klart snabbt så vi slipper bo så allt för längeGlad

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards