Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Wallström - 27 november 2009 06:12

Åh idag känns det som om jag blivit överkörd av en ångvält..skrattar.. Började med rivningen igår och det gick som smort, bara lite vilja, styrka och en kofot så fixar man minsann det mesta. Bar sedan ned 2 stora byråar från övervåningen ned till källaren, 4 fulla säckar med skräp, 2 madrasser + sängben helt själv, och det är ju ändå 2 omgångar med trappor, ja krångligt var det, men det gick!

vek och hängde 3 maskiner tvätt, plockade ut våran stora tv-bänk nere, kopplade bort tv och all elekronik, alla 1000 kablar som går till 300 högtalare, sedan när Kalle kom hem hjälptes vi åt att bära upp tv bänken (den är så otyplig med sin längd på nästan 2 m) och sedan tv:n.


Ja iaf jag tror jag bar LITE för mycket grejer igår, så ryggen känns aj, aj, aj, självförvållat jag vet, men skall det hända nåt här så får man ta saken i egna händer, så är det bara! Och inte nog med det inatt fick vi dela 90 säng, så det var TRÅNGT kan man säga!


Men men skall inte klaga, kul att se att det händer lite=)

Skall försöka hinna med så mycket som möjligt idag med, och försöka ha oss alla klara när K kommer hem från jobbet så vi kan sticka direkt till skövde när han är klar. Skall in och handla en fönsterlampa jag hittat till köket, vi har kollat så länge efter en och nu äntligen funnit en! Plus att jag skall köpa färg till vårat nya sovrum!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards