Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under april 2009

Av Wallström - 21 april 2009 10:54

Ja jag känner att dem här kommande 2 månaderna, Maj-juni kommer bara att springa iväg. Vi är bjudna på 4 kalas och 1 konfirmation under maj månad, + att cecilia är bjuden på 2 kalas utöver dessa. I juni är det 2 Kalas som Cecilia vill gå på plus att hon skall ha 2 egna, en för klasskompisarna och 1 för släkten, fllytten skall vara klar tills 15 juni.

Alla helger efter den som kommer är uppbokade, känns sådär måste jag säga, vissa har jag redan fått tacka nej till för svårt att vara på 2 ställen samtidigt!

Brukar det alltid va så här dessa månader? Eller är det bara nu jag känner mej extra stressad?


Av Wallström - 21 april 2009 10:49

Kan kappt fatta att min lilla "bebis" min förstfödda, lilla busfrö, älskling, ja allt det där, snart är 7 ÅR???!!! Är det tecken på att man själv börjar bli gammal kanske..Ler..;)

Av Wallström - 21 april 2009 07:08

Det här jä**a bredbandet fungerade inte på hela kvällen, så när jag nattade barnen vid 20-tiden tänkte jag, fine jag lägger mig också då. Kan ju va skönt att somna tidigt ibland med, men nä då, rätt som det är står min mamma i rummet, och barnen  kastar sig upp!

Dem fick varsin tidning, bilar och barbie så ville ju dem inte läggga sig mer den kvällen:-(

 Klockan 22 fick jag dem till att somna först, men Cecilia va ju lika pigg imorse ändå 5:30.. Sebastian sover fortfarande, skönt för han för en gångs skull, han brukar oftast vakna tidigt annars, och det va därför jag gick upp så tidigt. JAG vet att Cecilia klarar sig bra själv, men hon vill gärna väcka lillebror när inte mamma ser..ler..

Så idag tog det ca 1 timma innan bredbandet ville gå igång, är pissur på den här skiten verkligen, gör inget annat än krånglar mest hela tiden....

Av Wallström - 20 april 2009 18:46

Har gjort ett litet collage, TACK JESSICA, nu blev jag fast;)


Ungefär 2 år imellan bilderna på barnen:-)

Av Wallström - 20 april 2009 09:55

KÄRLEK:

Några större förändringar för nog inte veckan med sig när det gäller kärleken. Men trots allt så verkar det vara positivt för dig så var nöjd med din situation.

ARBETE/HÄLSA:

 Här verkar du få fina resultat i arbetet oavsett vad du gör. Det ska också vara god chans för dig att få en extra slant. Du tycks vara frisk och skinande glad.

EKONOMI:

Du ska ha så gott om pengar nu, att man kan undra var du får dem ifrån. Vill du spela så är din vinstchans stor. Vågar du pröva lyckan i spel så kan det ge god utdelning.


Lyckotal: 5, 26, 29, 38, 41, 43, 44
Bästa lyckotal: 44
Av Wallström - 20 april 2009 07:29

Ja vid vägningen nu vart det blandade känslor kan man säga. Trodde på nåt sätta att jag hade gått upp MER! Men 1,3 kg räcker GOTT Å VÄL, så lite besviken på sig själv är man ju för att man slarvat. men som sagt f.r.o.m nu är det hårdare tag, och när jag är här hemma i u-a så har jag lite starkare karaktär, klarar det bätter när ja är ensam med barnen på nåt sätt! Och blir betydligt mer träning här !

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards