Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under april 2009

Av Wallström - 22 april 2009 10:07

Cecilia va riktigt trött idag, så hon gick in till myshörnan och la sig under tiden hon väntade på att vi skulle gå, och jag passade såklart på att fota, vad annars liksom;)

Av Wallström - 22 april 2009 09:40

Cecilia har tjatat och vill gå på cirkusen, och den är här i staden denna veckan, på fredag! Hon har varit på cirkus 3 ggr innan,  men Sebastian bara 1 gång. Ialla fall ringde in idag och tänkte boka 4 platser, men det var inte mycket ledigt, typiskt mig att vara ute i sista minuten liksom, men vi har ju inte vart hemma och såg inte förrens på måndagen i posthögen att cirkuslappen låg där! Ja men dem hade 4 lediga (samlade) Loge platser sa hon men att dem va lite dyrare, jaha hur mycket skulle det gå på för 2 vuxna och 2 barn då? 1520kr!!!  Öh ne tack då får det nog vara för denna gången, jag hade räknat med ca 1000kr, och sedan tillkommer ju ändå, dricker, popcorn och sånt lite smått och gott när man kommer dit! Hade ju vart uppe i nästan 2000kr för att gå på cirkusen, och nä det passade inte mig denna månaden:-( Men Cecilia va snäll och förstod, och sa:- Men mamma det gör inget, vi kan ju mysa och kanske hyra en film istället, TUR ATT MAN HAR SÅDANA UNDERBARA BARN (inte utan att man fick en tår i ögat) Men vill verkligen göra något för dem, så får se vad vi kan hitta på!

Av Wallström - 22 april 2009 09:36

Tjuvvägde mig "bara lite" idag ( vågen stod ju liksom bara där och väntade på mig;) ), visade redan minus på vågen igen. Jag vet att när jag sköter mig så går det åt rätt håll, men varför är det då så in i helskotta svårt att just sköta sig???
Ja nu är jag ialla fall på G igen, har kommit igång med promenaderna igen och har blivit MINST 1 timma varje dag sedan i Söndags. Skall även försöka komma igång med crosstrainern på kvällarna igen också, brukar ju trampa på den framför tv:n men har inte ens haft på tv:n på kvällarna efter bolibompa.
Men viktigast är ju framförallt kosten, och även där har jag börjat komma in på rätt spår igen, nu gäller det bara att hålla det så med:-)


Av Wallström - 22 april 2009 07:38

Vet att det närmar sig med stormsteg, men ändå vill jag HA DET nu, ja SOMMAR alltså...

Tänker man tillbaka så går ett år otroligt fort, ju inte längesedan det va sommar 2008,  en riktigt mysig sommar:-)

Av Wallström - 22 april 2009 06:52

Försöker lägga in alla gamla inlägg från andra bloggen, så kan jag stänga ner den sedan, men det känns verkligen som ett evighetsgöra! Men vill ju ha allt samlat..

Finns ju saker där man har skrivit in som man verkligen vill komma ihåg, blir ju som en dagbok, kanske man skulle skriva ut alla sidor som är nåt att ha och spara tills barnen blir stora kanske..hmm.. ja det är nu nåt att fundera på, mycket papper skulle ialla fall gå..skrattar..men visst hade det vart kul för dem att se, ungefär vad som har hänt och vad dem har, men det kanske inte dem alls kommer att tycka dock!

Av Wallström - 22 april 2009 06:30

...och klockan va 5 när min son bestämde sig för att gå upp, HAN SKULLE HA EN SMÖRGÅS, han gav sig verkligen tusan på det. Ingen ide att tjafsa i det läget, bara att gå upp och snällt göra iordning en åt han!

Ser ut att bli dåligt väder här idag med, men till helgen lovade dem ju ialla fall bättre, inte för att jag har något inplanerat denna helgen heller, K kommer inte hit och vi skall inte dit, han har fullt upp hela denna helgen.. Precis som jag har fullt upp hela nästa, och när vi disskutera det igår blev det nedstämda miner, men jag är trött på att rätta mig efter andra hela tiden. Fast mest var det nog att vi var trötta båda två!





Av Wallström - 21 april 2009 18:42

Gjorde en dörrskylt till Sebbe med "bilar" på och skrev ut på Fotopapper, blev riktigt okej faktiskt. Han blev ialla fall väldigt glad för den:-) Ska försöka se om jag kanske kan få ihop en till Cecilia med, men det får bli efter att dem somnat för nu slutar ju snart bolibompa, vill inte sitta framför datan då!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards