Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under april 2009

Av Wallström - 25 april 2009 10:25

Blev bara en kort promenad då telefonen ringde och första tjejen redan var på väg, så bara att vända och gå hem igen. Men så underbart det var ute då, skall ta med alla bort till lekplatsen sedan, onödigt att bara sitta inne en sådan fin dag.

Just nu leks det för fullt med Barbie och Sebastian ville se på "Blixten" så jag skall vika all tvätt jag tvättade igår så man får gjort det :-)

glitter-graphics.com
Av Wallström - 25 april 2009 09:29
Glitter Words[Glitterfy.com - *Glitter Words*]

Blev nästan som sov morgon idag, blev väckt 6.45, men fick ligga och dra mig till 7, va helt underbart verkligen!

Solen skiner på en helt klarblå himmel, kan det bli bättre? Pratade med K nyss i telen, han var på väg till Falköping och skulle hjälpa sin bror m familj med att flytta. Jag och barnen skall åka dit imorgon och vara där tills på torsdag, iofs så skulle Kalle va me och lära sig sitt nya jobb imorgon - söndag, men det blir ju inte hela dagen! Sedan så torsdag åker vi till Dalsland till mina föräldrar och firar det årliga valborgsfirandet där uppe med karuseller, hoppborgar, marknad och majbrasor, kan ju va kul för barnen!

Huset fullt idag?!? Ja Cecilia hade ju bestämt med ett par kompisar idag att det va okej att leka, så får väl se hur många som dyker upp..skrattar..

Tänkte dra med barnen på en promenad nu för sedan när alla barn kommer är det ju kört..


Ha en riktigt toppen Lördag på er alla nu! 

Av Wallström - 24 april 2009 18:33

Ja så här har då min dag sett ut;)

Dagens träning: 1h 30 min promenad!

Av Wallström - 24 april 2009 07:25

Vecka 1: - 2,6kg

Vecka 2: - 1,2kg

Vecka 3: - 0,9kg

Vecka 4: - 0,6kg

Vecka 5: - 1,9kg

Vecka 6: - 2,3kg   (måndag)

Vecka 6: - 0,3kg   (onsdag)

Vecka 7: - 1,9kg   (måndag)             - 8 cm i midjan

Vecka 7: - 0,8kg   (söndag)

Vecka 8:   ------------------           (ingen vägning denna veckan)

Vecka 9:   ------------------           (ingen vägning denna veckan heller)

Vecka 10: +1,3kg  (måndag)       (Nya tag gäller f.r.o.m NU!! )

Vecka 10: -0,7kg  (fredag)

Vecka 11:

Vecka 12:

Vecka 13:






SAMMANLAGT: 11,9kg






DELMÅL 1:                    BELÖNING:      


18 MARS -5KG               4 NYA KLÄDESPLAGG           -5kg KLAR 11 MARS!!!


DELMÅL 2:                   

1 APRIL -10KG               1 par nya Jeans                 -10kg KLAR 30 MARS!!!


DELMÅL 3:                   

6 Maj -13kg                   


DELMÅL 4:

27 Maj -16kg               


DELMÅL 5:

24 JUNI -20kg               


DELMÅL 6:

15 JULI -22KG

Av Wallström - 24 april 2009 06:44
Glitter Words[Glitterfy.com - *Glitter Words*]


Fick sova ända till klockan 6 idag! Imorgon kanske det kan bli 6:15 om man har tur..skrattar..känns lite som om jag har grus i ögonen, men en dusch sedan är man väl pigg igen hoppas jag!

Pratade med K ganska länge i telefon igår kväll och tillslut va vi nog lika trötta båda 2 så inget vettigt kom ur det samtalet, men bestämt är ialla fall att vi inte skall träffas i helgen. Och det var det första Cecilia frågade imorse när hon vaknade, mamma när kommer Kalle idag? Svarade att han inte skulle komma denna helgen, jaha då blev hon sur på mig, svårt för barnen inte alltid lätt att förstå vuxna:-)


Av Wallström - 23 april 2009 19:58

Barnen har somnat och jag va nära på att somna själv med, men lyckades i sista stund att rycka upp mig:-) Det blev Mamma Mu för hela slanten idag, men dem gillar ju den och dem somnade gott efteråt..skrattar..

Pratade med K förut och det kändes inte helt rätt, han var väldigt lågmäld, gissar på väldigt trött. Han ville komma hit imorgon kväll, men jag tyckte det var onödigt, han lät besviken! Och vi fick inte pratat klart heller för det kom en kompis till han, är alltid nåt när vi väl försöker prata, antingen från min sida el så från hans.. Anledningen till varför jag tyckte det va onödigt att han åkte hit imorgon va för att han inte skulle vara här förrens runt 19-tiden på kvällen, jättetrött! Och kl 9 på Lördag morgon måste han va hemma igen för då skall han hjälpa sin bror att flytta.

Vi får väl se om vi hörs av nåt mer ikväll så jag kan få förklarat mitt resonemang..

Jag hade ju ställt in mig på att det skulle dröja 3 veckor innan vi skulle ses f.r.o.m i söndags, men det blir inte alltid som man tänkt sig!


Av Wallström - 23 april 2009 18:51

Här kommer dagens matintag i följander ordning som ni ser på bild, frukost, lunch, mellis, middag.

Jag gör oftast middag så att det räcker till lunch inför nästkommande dag, slipper man ju stå och göra 2 mål om dagen..

Dagens träning: 2 h 40 min promenad (nästan 3 timmar ju:-))

Av Wallström - 23 april 2009 14:47

Har hämtat barnen nu, GUD vilket väder:-) Kändes som sommar och jag hade definitivt för mycket kläder på mig. Skall komma igång och städa här, men idag tar det riktigt imot, vet inte varför men är så seg..

Cecilia har "biblioteksdag" idag på torsdagar så nu hade hon bytt ut sin bok, sist gång var det en tjock DALSLANDSDECKARNA hon hade fått tag i. Jag tyckte hon kändes för liten för den men vi läste den ialla falla! Idag var det en bok med Mamma MU, den gillas mycket här hemma.

Sebastian hade vart trött idag och nästan somnat vid lunchen men som tur gjorde han inte det, då hade det vart omöjligt att få honom i säng ikväll..

Nä om man skall ta tag i alla sina måsten nu då;)

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards