Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under april 2009

Av Wallström - 26 april 2009 23:59

Vi har haft en helt kanon söndag, blev ju strålande fint väder. Strax efter 4 kom Kalle så då valde vi att åka och storhandla med en gång, köpte med fika hem eftersom M & D skulle komma förbi. Barnen blev så sjukt glada när Kalle kom, han han knappt parkera bilen förrens dem va ute hos han..ler..

Passade på att ÄTA innan besöket, för att jag skulle stå emot fikan, gäller ju att tänka till innan;) Och ja det gick bra, jag drack ett glas kolsyrat vatten, det var allt!

Men vi bjöd på Hallonpaj m vaniljsås, äpple/kanel muffins och kex, men dukade även fram pålägg då dem köpte med sig bröd, blev ungefär 2 timmar innan dem var tvugna att bege sig hemåt. va riktigt roligt att träffas igen, då det blir alldeles för sällan.

Lovade att vi snart skulle komma ner och hälsa på dem! Barnen somnade nästan direkt efter dem hade åkt så vi fick ett par timmar tillsammans jag & Kalle nu innan det är sovdags. Tidig morgon som gäller!

Av Wallström - 26 april 2009 22:56

Ja så här såg min dag ut:-)

DAGENS TRÄNING: 1 h promenad

Av Wallström - 26 april 2009 09:01

FRUKTSMOOTHIE


* 2 1/2 dl vaniljyoghurt eller mild naturell youghurt

* 1/2 banan

* 1 kiwi, persika eller mango

Av Wallström - 26 april 2009 08:54

Vet inte vad det är med mig, är helt färdig, känns som jag aldrig kommer att vakna till liv idag.. Skall försöka dra med barnen ut och gå lite, få lite luft, så kanske det blir bättre, synd bara att solen är borta tills idag, men kanske, kanske kan den titta fram:-)

Jag skulle behöva fixa mer kartonger för att fortsätta packa, känns så tråkigt att bo så här som man gör ju nu, känns som man kan städa och städa, men inget händer liksom, kartonger och grejer över allt! Men så är det, folk som kommer får ta det för vad det är!



Av Wallström - 26 april 2009 07:20

Ögonen vill inte riktigt öppna sig idag, ett par tandpetare skulle vart välbehövligt;-) Klockan var 6:10 när Sebastian bestämde sig för att sjunga för sin mamma, för full hals också..

Jag som inte hade bättre vett än att somna förrens vid 1 heller, men va så skönt, barnen fick va uppe och se på Robinson sedan slockande dem båda 2 direkt. Och då vill man ju verkligen ha lite egentid, jag hamnade i telen med K, sedan tog jag ett bad och sen läste lite tils jag inte orkade mer!

Tror inte det blir nån tur till K idag, då en gammal vän som jag inte träffat på VÄLDIGT LÄNGE ville komma hit dag så sa jag okej, K tyckte också det va okej och sa att han kunde komma hit istället efter jobbet, men vi får väl se.

Nu skall jag BRYGGA STARKT KAFFE och se om jag kan bli människa igen!

Av Wallström - 25 april 2009 21:59

Ja så här har jag käkat idag:-)

DAGENS TRÄNING: 2*40 min promenad, 20 min crosstrainer

Av Wallström - 25 april 2009 12:57

Hurtig jag blev helt plötsligt då, ja jag började med att vika tvätten, sedan tvättade jag badrummet, och nu tvättade jag av golvet i köket. Ville ha det fint innan vi åker imorgon, men känner egentligen inte för att städa när det är så fint ute, men barnen vill ju leka inne så då får jag ju passa på att göra någon nytta medans jag kan!
Till middag får det bli hemmagjord pizza, det äter alla barnen med så kändes lättast så, orkar inte stå och göra flera olika middagar som det brukar bli annars när man har besök av massa barn.
Och nu kan dem vara med och lägga på det dem själva vill ha, det brukar ju alltid uppskattas:-)

Ikväll skall jag mysa till det med en fruktsallad och lite vaniljglass jag köpte hem igår kväll, man måste ju få unna sig nåt ibland.
Tänkte hoppa in i duschen, men kom på att jag kan faktiskt hoppa på crosstrainern innan och se om jag klarar av en 20 - 30 min!


Av Wallström - 25 april 2009 10:28

..LER..Ja det va ett tag sedan!


OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards