Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under april 2009

Av Wallström - 28 april 2009 22:15

Ja hela dagen har vart mysig, mer sådana här dagar kan jag säga att jag ser framimot;-)

Barnen var helt färdiga så dem somnade nästan direkt när vi kom hem, krävdes inte många minuter och inga klaga på att dem ville sova heller.

Kalle slank ner i ett bad, och jag hamnade i telen, så nu är det dags för slapp i soffan!

Av Wallström - 28 april 2009 20:23

Ja så här har min matdag sett ut + 1 ballerinakaka!

DAGENS TRÄNING: ca 2h promenad + 40 min lätt fobollsspelning


Av Wallström - 28 april 2009 19:40

Ja vädret var ju sådär, varmt var det men inte så mycket till sol, så jag stekte allt här hemma så skippade vi grillen, men drog iväg ändå!

Vi hade ca 2 timmars mys vid havet:-)

Åt gott, fikade efteråt, jag tog 1 BALLERINA KAKA! Spelade boll och bara VA!


Av Wallström - 28 april 2009 10:37

Ja jag hoppas ju att vädret blir bättre under dagen, men solen är halvframme nu (kan man säga så??) ja iaf det ser ute som den vill bryta igenom men att den har vissa svårigheter..skrattar..

Har förberett en pastasallad med ägg och räkor och en hemmagjord dressing med lätt creme fraich och grönsaker i. Sedan hemmagjorda hamburgare med bröd och så även korv med bröd, till barnen!

Och blir det inte fint, ja då får vi väl helt enkelt ha en picknick här hemma på golvet, svårare än så är der ju inte..:-) kan ju iofs oraska problem om man skall tända grillen inne, men det är la det man har en ugn till, tyvärr blir det ju dock då bara hälften så gott!

Tvättar för fullt med, kan tro att man har en tonårsdotter hemma istället för en snart 7 årig dotter, för ja jag ljuger inte om jag säger att jag hann med att se att hon gjorde 6 klädombyten igår..grr..kvittar hur mycket vi än pratar om detta, det hjälps inte! Nä så jag och Kalle har pratat om hänglås till hennes garderober, kan det funka tro?? ..skrattar.. nä men det blir ju jobbigt, man vet ju till slut inte vad som är rent eller smutsigt!


Av Wallström - 28 april 2009 07:06
Image from glowtxt.com text generator

Har vart en ganska jobbig natt här, Sebastian har sovit jättedåligt, drömt knasigt! Han ville till slut ligga hos mig och det fick han just för att det skulle bli nån timmas sömn. Men han va törstig, kissenödig, det va för mörkt, ja han hittade på dem mesta anledningar till att va uppe. Men tillslut somnade han om, men jag är jättetrött..

Hoppas så att vädret slår om, för just nu är det alldeles mulet, så typiskt när man väl ska göra nåt, men vi har ju faktiskt sett att det kan ändras ganska snabbt så kanske om vi har tur:-)

Nä nu är det dags att göra sig iordning för skolan, det är ju tisdag idag och det betyder att Cilla har gymnastik, så då skall gympakläderna ned!

Av Wallström - 27 april 2009 21:59

Läste Tummelisa strax innan 20 och sedan slocknade barnen gott i sina sängar.. Blev att man gick runt och plockade lite, diskade upp och sedan hamnade i telen med K. Han var bra trött, hade haft sin pingiskväll!

Jag börjar också känna mig bra trött, blev ju inte så måga timmars sömn i natt så ögonen bara faller igen nu.

Ska skriva ned va som behövs inhandlas inför picknicken imorgon så man inte missar något, skall göra en pastasallad och så skall det bli korv med bröd att grilla. Dock är det ju viktigt att det är väder som tillåter detta nu imorgon med, annars går vår plan i stöpet, men vi håller alla fingrar och tår!

Ha en fortsatt bra kväll på er alla, och för er som skall sova.....

Myspace Glowing text
Av Wallström - 27 april 2009 18:46

Ja nu håller vi tummarna på att det skall bli fint väder imorgon, Kalle kommer hit efter skolan, och är det fint skall vi åka ut till havet;-) Där tänkte vi grilla och låta barnen springa fritt, leka lite och spela boll!

Cecilia ville ha med en kompis så eventuellt blir vi en extra, får se imorgon,

men kan ju va kul för henne.

På onsdag bestämde jag med en annan kompis att vi skulle komma till dem, va typ förskräckligt längesedan vi träffades och det va liksom dags nu. Så vi åker dit direkt efter Cecilias skola, ska bli kul att träffas.

Så nu är hela denna veckan uppbokad, skönt då behöver man liksom inte oroa sig för vad man skall fördriva tiden med;-)


Av Wallström - 27 april 2009 18:28

Min dag i matväg:-)

DAGENS TRÄNING: Ca 3h sammanlagt

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards