Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under april 2009

Av Wallström - 27 april 2009 14:34

Promenerade med Sebbe innan storasyster skulle hämtas, va ju så varmt och fint, då vill man ju inte gärna sitta inne. Efter vi hämtat Cilla så fick dem leka lite, gungade och åkte rutschbana (stavas hur?) sedan bara vi allmänt promenerad, gick förbi affären, där vi oskyldigt slank in och köpte oss varsinn glass.. Jag tyckte vi kunde unna oss det idag, jag ville bara sitta och mysa med barnen lite och det gjorde vi. Promenerade sedan hemåt, och har nästan precis kommit innanför dörren..

Skall göra en liten fruktsallad till barnen, sedan skall vi gå ut till lekplatsen och leka lite!

Ha det gott i solen allesammans!

Av Wallström - 27 april 2009 12:19
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Pusslat, lekt med bilar och ätit lunch har jag och min lilla gubbe gjort;-)

Fick ett samtal från en vän idag som inte alls va kul, hon ligger på sjukhus just nu och mår inte så bra. Man vill göra nåt, men man vet inte rikigt vad..

Ialla fall har det gjort denna dagen lite "deppigt", man går runt med mycket tankar och funderingar. Vi pratade i nästan 1½ timma och hon lät piggare när vi hade pratat ett tag, än hon gjorde när hon ringde. Jag hoppas verkligen det var så, jag hoppas jag kunde bidra med det lilla. Jag var tvungen att höra av mig till Kalle efter åt, tvungen att på nåt konstigt sätt få bekräftat att han fanns där (låter löjligt, jag vet) men är tacksam för att han finns i mitt liv. Han har hjälp mig och barnen väldigt mycket och stöttat oss...



Av Wallström - 27 april 2009 09:12
Virgo Glitter Graphics

KÄRLEK:

Visserligen så kommer det inte någon ny uppvaktning för dig nu. Men du ska ha det bra och har du tänkt duka upp till fest så får du höra vänner tacksamt tacka ja.

ARBETE/HÄLSA:

Det mesta verkar bra för dig i arbetet i den här veckan. Det kan också talas om ändrade arbetstider och det är nog inte dumt. Frisk ska du vara, glad och pigg.

EKONOMI:

Visst är det pengar du har i din börs. Det kan också vara så att du kommer att fördubbla innehållet genom ett spel på hästar. Nu ska lyckan vara din vän i spel. 

Lyckotal: 3, 7, 14, 25, 29, 36, 37
Bästa lyckotal: 25
Av Wallström - 27 april 2009 09:09

CECILIA BÖRJAR BLI TANDLÖS;-)

HELGEN 24-27 APRIL!



Av Wallström - 27 april 2009 09:02

Har nu vart ute och promenerat i morgonsolen, blev ca 1 h och 10 min, var jättehärligt verkligen..skall snart  sätta mig och pussla "blixten" med Sebastian, han ville bara se ett program på tv:n sedan skall vi pussla, eller ja jag tittar väl mest på. För han är otroligt duktig och klarar dem HELT SJÄLV, men han vill ju att mamma ska vara med.

Sedan skall jag fundera på middag , men jag har verkligen ide torka idag, dock lite sugen på fisk, så kanske Torsk får det bli..tål att funderas på ju:-)

Av Wallström - 27 april 2009 09:01

SKRATTAR.. måste ju visa att jag faktiskt ger mig själv belöningr MED:-)

Av Wallström - 27 april 2009 07:18

Vecka 1: - 2,6kg

Vecka 2: - 1,2kg

Vecka 3: - 0,9kg

Vecka 4: - 0,6kg

Vecka 5: - 1,9kg

Vecka 6: - 2,3kg   (måndag)

Vecka 6: - 0,3kg   (onsdag)

Vecka 7: - 1,9kg   (måndag)             - 8 cm i midjan

Vecka 7: - 0,8kg   (söndag)

Vecka 8:   ------------------           (ingen vägning denna veckan)

Vecka 9:   ------------------           (ingen vägning denna veckan heller)

Vecka 10: +1,3kg  (måndag)       (Nya tag gäller f.r.o.m NU!! )

Vecka 10: -0,7kg  (fredag)

Vecka 11: -1,2kg  (Måndag)             

Vecka 12:

Vecka 13:




SAMMANLAGT: 13,1kg




DELMÅL 1:                    BELÖNING:      


18 MARS -5KG             4 NYA KLÄDESPLAGG              -5kg KLAR 11 MARS!!!


DELMÅL 2:                   

1 APRIL -10KG            1 par nya Jeans                -10kg KLAR 30 MARS!!!


DELMÅL 3:                   

6 Maj -13kg              FOPPATOFFLOR (Fula,men sköna;) -13kg KLAR 27 APRIL!!!


DELMÅL 4:

13 Maj -16kg                          


DELMÅL 5:

15 JUNI -20kg               


DELMÅL 6:

15 JULI -23kg

Av Wallström - 27 april 2009 07:09
Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net

Ja och en ny vecka börjar, men den börjar ju trots allt bra, fick vakna upp tillsammans med K:-) Blev dock en tidig morgon på 5:30, men det var det värt, han begav sig iväg 6:20! Cecilia och sebastian sov ända tills 6:30, jag har hunnit med att läsa Monster inc för dem så dem fick en liten mjukstart så här på måndagen.

Idag kommer jag att köra vägning, sedan kommer jag att fortsätta med det på Måndagar fram över, skall bli spännande idag..hehe..

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards