Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under september 2009

Av Wallström - 16 september 2009 11:43

  

Av Wallström - 16 september 2009 09:21

Tvätt i stora drivor har jag liggande i soffan nu, var nere i källaren och hämtade upp allt som hade torkat och att dömma av klädhögarna kan man tro att vi är minst 10 personer som bor här.. Fattar verkligen INTE var allt kommer i från! Lika bra att ta det med en gång också, för jag har FÖRST NU förstått att om man låter det ligga så är det ändå ingen vänlig själ som kommer och gör det åt en..ler..


Ska sedan sätta mig och trampa på motionscykeln och trampa bort gårdagens onyttigheter, undra hur länge man skall trampa för att ha förbrännt det man stoppade i sig igår, nästan en halv pizza (lite mindre blev det) + 50 g marabou choklad...aja lika bra att ge sig i kast med verkligeheten och sätta lite fart=)



Av Wallström - 16 september 2009 06:25

Hittade denna snygga kofta på ELLOS, 399kr, vill bara ha!

 

  

 

Visst ser den skön ut?

 

 

http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=43675&productId=231742&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink

Av Wallström - 16 september 2009 05:52

Då var man 30 år nu då, ja jag kan inte säga att det känns nåt speciellt, dagen igår gick segt Cecilia är ju halvdålig, så jag var bara hemma och tog det allmänt lungt och hade mys med barnen...

Käkade pizza och lite choklad på kvällen, det får man väl ändå synda med när det är födelsedag;)






Till helgen kommer min familj hit och då skall vi fira lite, vet dock inte alls vad jag ska bjuda på! Har funderingar på att göra hemmagjord smörgåstårta, men vette sjutton om jag fixar det, kanske;)


Av Wallström - 15 september 2009 15:55

Idag har varit en en ohyggligt seg dag, men TACK JESSICA ditt sms från imorse är det jag levt på hela

dagen..ler..det gjorde min dag!


Nu skall jag och barnen komma på nåt riktigt gott att äta och sedan bara mysa ihopGlad!



Av Wallström - 15 september 2009 15:51

ME LIKE THIS;)

 


 

 

 


Av Wallström - 14 september 2009 07:15

DÅ var det måndag morgon igen, veckorna bara rusar förbi! Igår var nog den segaste dagen på länge, vi skulle vart in  till skövde och handlat lite men blev inget med det. Gick upp 6 igår imorse och satte mig och jobbade, ungefär 3 timmar tog det sedan var jag klar med det jag skulle fått gjort! Sedan drog jag igång och städade, kom en kompis till Kalle som han inte träffade så dem blev sittandes och snackade ett tag, då passade jag på att kika på tv lite. Sedan när han gick så skulle Kalle tvätta lastbilen..Öh jaha jo men skulle vi inte åka då? Ja det hade han glömt..skrattar..men han skulle skynda sig så skulle vi alla åka när han var klar..Ja 16:15 var han tillbaka och affären vi skulle till stängde 16.


Det konstiga var att DET VAR MITT FEL i slutänden, för jag hade ju inte ringt och PÅMINT han, öhh jag har redan 2 barn, orkar inte va nån jävla morsa åt han med..ler.. nä då det var lungt, får bli en annan dag! Lite grinigt var det från bådas håll, men sedan så började han prata om att vad vi skulle hitta på, på min födelsedag, jag vill inte FIRA, tycker inte det är nåt att fira, men att hitta på nåt BARA VI kan ju va kul.. Men när jag förstod att han hade planerat att sluta tidigare på onsdag för att vi skulle fira och hitta på nåt då la jag ner allt, ja EFTERSOM JAG INTE fyller på onsdag vilket han var helt säker på att jag gjorde!


Ialla fall är det en ny dag idag och jag har lite jobb idag med:-) Så kommer bli sittandes med det, och sedan funderar jag att ta med mig barnen och åka till Dalsland då jag bara vill komma iväg och träffa lite familj och vännerGlad

Men får se vad huvudet orkar med då det känns som jag inte har sovit på bra länge!


Av Wallström - 12 september 2009 23:30

Vid Maten fick Cecilia jätteont i magen igen, hon han knappt börja äta så vi bar in henne i sängen igen och lät henne vila, och det VAR INTE för att slippa maten för det var hon som fick bestämma den igår och hon valde såklart tacos då det är hennes favorit..

Men efter 1½ timma kändes det bättre sa hon så fick hon äta lite då istället, sedan satte vi på film:


  

Matthew Perry - Zac Efron


Om 17 Again:

Mike, 35, är inte nöjd med livet. Han har jobbat 18 år på samma arbetsplats utan att ha befordrats, han är nyskild och han har knappt någon kontakt med sina barn. Livet har inte riktigt blivit som han tänkt sig. Annat var det i high school då Mike var stjärnan i basketlaget och killen som fick dejta skolans snyggaste tjejer. En sen kväll när Mike är på väg hem i regnet ser han vaktmästaren från high school stå vid räcket på en bro. När han stannar bilen försvinner mannen och i sin iver att finna honom trillar Mike över räcket. Han vaknar upp nästa dag hos sin kompis Ed, och upptäcker han att han inte längre är sig själv. Han har förvandlats till en gänglig 17-åring igen. 

 

***

 

Lite kul var den men ingen KANONfilm, barnen satt med och kollade, just för att det var Zac som var med (känns ju igen från high school musical filmerna) dem förstod inget då dem talade Engelska, men vad brydde dem sig väl om det;)

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards