Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under oktober 2009

Av Wallström - 16 oktober 2009 11:30

Bilder från kompis fikan, Lukas och Sebastian!

 

  

Av Wallström - 15 oktober 2009 09:41

Klarade mitt mål 1 dag innan utsatt tidGlad


Så detta var min belöning:


  


Lång munkjacka


Hade på mig den på långpromenaden idag, kör 1 timma varje morgon nu, och den här var verkligen kanon att ha under jackan, vill verkligen ha en till i en annan färg dock!






























Av Wallström - 15 oktober 2009 09:38

Vecka 1:  -1,6kg

Vecka 2:  -1,3kg     (onsdag)

Vecka 2:  -0,4kg     (fredag)

Vecka 3:  +0,3kg

Vecka 4:  -1,1kg

Vecka 5:  -1,0kg

Vecka 6:  -0,4kg

Vecka 7:  -1,6kg


SAMMANLAGT: 7,1kg



DELMÅL 1:                            Belöning:                            Klar:


2:e oktober  -5kg               Mina Ellos Paket               29:e SEPTEMBER!!!


DELMÅL 2:


16:e oktober -7kg              Lång Munkjacka                  15:e oktober!!!


DELMÅL3:


20:e November -10kg            Linne & Kjol

Av Wallström - 13 oktober 2009 09:03

Ja ÄNTLIGEN kom kläderna jag beställde för ett bra tag sedan, men dem var värda att vänta på, verkligen jättefina kläder och barnen blev supernöjda!


    


Röd Fleece tröja till Sebastian , självklart med Blixten på;)


 

  


En grå High School musical munktröja, och en rosa Champion dress till Cecilia..

Av Wallström - 12 oktober 2009 23:00

Var ganska mycket hela fördagen igår, hade jobb att göra fram tills 16, sedan packat ordrar och skickat så blir inte så mycket tid över för annat då!
Sedan var det middag, blev pasta carbonara, har aldrig tidigare gjort det men det blev helt okej, gillades skarpt av Kalle och FAKTISKT BÅDA BARNEN..ler.. det är tecken på bra betyg när dem tar en extra portion!
Dock så äter jag nästan alltid själv nu då jag p.g.a av magen typ äter en portion på 1-1½timma så igår satt jag och pusslade under tiden jag åt;) Kalle skulle ändå iväg på pingis så kunde jag lika gärna ta tid på mig och ändå sysselsätta mig under tiden liksom.


Sen var det tv och sen somna i soffan som vanligtGlad!

Av Wallström - 11 oktober 2009 08:45

Ja jag tjatade hål i huvudet på Kalle igår att vi skulle köpa lördagsgodis 75Kr's igår! Och ja han stack i väg och köpte det när han ändå tog travet och 12 RÄTT FICK VI, gick bet på den jävla sverigematchen:-(

Så 488 kr vann vi, kunde ju blivit mer, men vi förlorade iaf ingetGlad

 

  

Av Wallström - 11 oktober 2009 07:25

Åh glömde ju hämta ut mitt paket jag beställt från Yves Rocher i förrgår, så det var ju bland det första jag gjorde igår! Har inte beställt där på säkert 10 år så var bara tvungen nu när vi fick ett erbjudande!


Blev lite dagkrämer, mascara, ansiktsrengöring, fondation, och lite sånt, ska bli kul och se om dagkrämerna är bra, är i behov av en bra sådan nu när det börjar bli kallare!


  


Av Wallström - 11 oktober 2009 07:08

Tror det var i torsdags så skrev  jag ett inlägg om Julmust, om att det redan hade kommit in i 2 affärer jag varit i och att det är svårt att motstå då det är en favvodryck..ler.. Glömde dock nämna detta hemma att jag sett det, så hade inte sagt NÅT, INTE ETT LJUD till Kalle om det alls, och vad kommer Kalle hem med på fredagseftermiddagen:


  


Japp 2 flaskor julmust! Han hade vart in för att köpa en Coca-cola i en butik, då upptäckte han julmusten, men jag har FAKTISKT vart duktig och motstått den, har inte ens smakat. Men barnen var överlyckliga och fick detta till sitt lördagsgodis igår!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards