Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under september 2009

Av Wallström - 25 september 2009 13:11

Så sugen på fisk idag så jag köpte Lax och så blir det hemmagjort potatismos, mums filibabba..ler.. Shoppade även 2 toppar till Cecilia, hoppas hon gillar dem!

Har varit städ och handlingsdag idag, magen känns mycket bättre idag, tack å lov!

Har kikat efter en ny handväska till mig men hittar ingen till bra pris som jag gillar, såg en esprit väska men den kostade 499kr (lite i dyraste laget tycker jag som alltid lyckas försöra väskan genom att fastna med den i nåt)..

Sedan kikade jag på benvärmare, fick dock beslutsångest så får nog fundera ett tag till vilken färg jag skall taGlad!


Nu är det dags att hämta cillis!!


Av Wallström - 25 september 2009 13:09


2 fina toppar!



  

Av Wallström - 25 september 2009 11:00

Fick en förfrågan om jag kunde ta en bild på stövlarna förut, har försökt men det blir inget bra alls, alla bilder blir bara suddiga, Kalle försökte fixa och trixa med kameran igår men hjälpte inte med nåt. Så nästa grej är kanske en ny kamera:-) Men ialla fall här kommen en bild, dock ingen höjdarbild alls, men skickar du din mail, kanske jag kan maila över den istället!


  


Syns kasst, men i vilket fall är jag nöjd med allt och INGET åker tillbaka denna gången;)



Av Wallström - 25 september 2009 07:54

Vecka 1:  -1,6kg

Vecka 2:  -1,3kg     (onsdag)

Vecka 2:  -0,4kg     (fredag)

Vecka 3:  +0,3kg

Vecka 4:  -1,1kg


SAMMANLAGT: 4,1kg


Det lönar sig att sköta kosten:-)


Delmål 1:                            Belöning:                            Klar:


2 oktober  -5kg               Mina Ellos Paket


Delmål 2:

 

16 oktober -7kg             Jeanskjol + Linne

Av Wallström - 25 september 2009 07:24


Har beställt lite julklappar idag, dem skulle komma i slutet av oktober, början av november så det var ju ganska okej! Ja jag sa ju att jag inte skulle vara ute i sista minuten iår:-)


Vi satt och kollade igår jag och kalle, barnen har fått kolla i kataloger och jag hittade ett par saker på ellos som dem hade önskat och vi hade 500kr i rabatt där om vi beställde för 1500kr, så det gjorde jag och summan av kardemumman blev tillslut 1043kr


Passade på, har sålt ett paket med Cecilias urvuxna kläder (samlade allt i storlek 110/116 och satte ut och fick 700kr), bättre än att det blir liggandes här!


Beställde 3 grejer till mig själv med, men det får ni se först när det kommer;)

Här var vad som blev till barnen:


  


1 Blixten Mqueen SPEL

2 Barbie dvd (köptes i förra paketet)

3 Hello Kitty pussel 200 bitar

4 Rorri racerbil talande helikopter + 5 bilar

5 Spindelmannen pussel (köptes i förra paketet)

6 Princess pussel 120 bit

7 Nalle puh pussel


Behöver jag säga att mina barn ÄLSKAR att pussla:-) Självklart blir det mer klappar men nu har vi iaf bockat av deras önskelista lite ...ler...

Av Wallström - 25 september 2009 06:09


Trenchcoat - Ellos

Stickad Polo - Ellos

  

Av Wallström - 25 september 2009 06:07


Jeans - Ellos

Fodrade Prasselbyxor - Ellos


  

Av Wallström - 25 september 2009 05:52

Åhh vad jag hatar när det verkligen inte bara går att somna om igen, Kalle skulle åka redan vid 5 imorse så han ställde klockan på 4:30, jag vaknar alltid utav hans klocka! Låg till klockan var 4:50 då vaknade Sebastian och gick upp, jaha då var det ju dags för mig med att gå upp. Ville inte att han skulle gå upp och hitta på hyss eller väcka Cecilia så tidigt!

 

Kan tänka att det blir en tidig fredagskväll för oss alla idag, men det får väl gå;) Blev ingen film igår då allting blev så sent, men kanske sätta på en lite tidigare idag!

Hämtade kläderna igår och jag är ännu en gång supernöjd:-)
Cecilias termoställ var verkligen jättefint, och polotröjan som jag köpte var bara sååååå Skön!!! Om jag orkar idag skall jag börja rensa ur alla kläderna jag har där, har sålt massa på tadera som har vart alldeles för stort..

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards