Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under november 2009

Av Wallström - 1 november 2009 12:34


EN LEKFULL LUDDE!



LUDDE BADAR I EN LERPÖL!


Var tvungen att testa om det funka, detta var igår när vi åkte upp till sjön på morgonen!

Av Wallström - 1 november 2009 11:05

Kalle snickrar just nu och jag känner mig värdelös för att jag inte kan hjälpa till, jag vill ju oxå greja! Hade velat bli klar med Cecilias rum men det kommer vi ju defenitivt INTE att bli, jag orkar inte göra nåt... Hostar så jag har kräkts 2 ggr och Kalle ville köra in mig till akuten, men icke!! Dock är jag lite skraj för att andningen är väldigt tung, men blir det värre skulle jag åka in sa dem.


Ligger just nu under 3 täcken för Kalle har öppnat upp 2 fönster så det skall bli lättare med andningen, och det hjälper väl lite, men det är ju kallt som f*n..


Mådde ju bättre på förmiddagen men så fort jag har vart uppe en stund så blir det genast sämre igen, får ju panik av att bara ligga när det är så mycket runt om...


Av Wallström - 1 november 2009 06:16

REDAN 1:a NOVEMBER!



Och vad innebär det, jo att det faktiskt är MINDRE än 1 månad kvar tills första advent!

  

Av Wallström - 1 november 2009 05:47

 INNEHÖLL:

  

2 toppar till mig

1 par byxor till Sebbe

Så nu har ALLTING kommit därifrån, blev nöjd över i stort sett allt, den gröna toppen ovanför hade jag på mig igår till ett par svarta tights, SÅÅÅ SKÖN!!!


Nu blir det dock inga mer kläder och sådana inköp på ett bra tag, utan nu kommer det istället bli att lägga pengarna på tapeter, mattor , färg och gardiner när det nu skall göras om, kul, kul Skrattande

Av Wallström - 1 november 2009 05:15

Ja Kalle försökte va hur go som helst igår han fixade allt, mat uppassning, städade m.m Tur man har en sån snäll och go sambo! Sedan så åkte han till affären och skulle köpa nåt lördagsmys, ta vad som helst sa jag, jag är ändå inte direkt sugen på nåt så..

Ja och vad kom han hem med:


  


Den nya marabou chokladen, och varför?? Jo för den hade jag sagt en gång när jag sett den på reklam på tv;n att den ville jag prova..ler.. Så ja, jag testade, 1 BIT och det var nog ta mej tusan den ÄCKLIGASTE chokladen jag ätit på bra många år, blev så besviken.. (fast kanske va tur annars hade den väl ätits upp av mej)


Så gulligt att han köpte den för han kom ihåg att jag ville smaka, när jag hade dömt ut den dock tyckte han att jag var löjlig för så äcklig kunde den ju inte vara så han skulle ta den själv! MEN den biten han stoppade in kom ut ganska fort, och han spottade och fräste och hivade i sig ett glas cola, och kommentaren var:- Den där kommer inte ens barnen äta upp..skrattar.. Ja så DÅLIGA BETYG till den nya MARABOU CHOKLADEN!


Sedan hade han hittat en ny förp med Chips, Sourcream & Bearnaise, den SMAKADE JAG INTE ENS PÅ, men han tyckte den var GOD.

Av Wallström - 1 november 2009 05:01

Ännu en natt som jag inte kan sova, näsan och halsen krånglar som tusan, hostar gör jag som f-n! Dock är febern bättre, 38,2 vid 3-tiden! Så inte så farligt för att va mitt i natten!

Nu börjar jag i alla fall få i mig mer och mer mat, så inte illa alls! Önskar bara jag fick sova lite med, somnade faktiskt inte förrens vid 23:30 för jag ville vara lite sällskap för Kalle igår, och då är det skit att vakna hela tiden och sedan vid 3 inte kunna somna om igen!


Idag kommer kidzen hem igen, har saknat dem som tusan, har varit tyst här hemma, FÖR TYST! Samtidigt som det har varit skönt att verkligen kunna få vilat upp sig lite utan att behöva försumma dem för det har jag ju verkligen gjort i veckan då jag inte kunnat resa på mig ens...

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards